School of Accountancy
Permanent URI for this community
This Department was known as the Department of Accounting until 27 June 2013.
Browse
Browsing School of Accountancy by Author "Bitzer, Eli"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemFirst-year students’ participation and performance in a financial accounting support group(Clute Institute, 2013-04) De Jager, Eloise; Bitzer, EliThe academic performance and retention of first-year students are under scrutiny worldwide. In view of the emphasis on first-year success, a support group was established in a first-year module - Financial Accounting 178 - at Stellenbosch University in South Africa. The article reports on students’ perceptions of their participation and their pass rates within the support group. Both qualitative and quantitative data were obtained from interviews, questionnaires, and an analysis of support group pass rates. The overall conclusion from this study is that students in financial accounting perceived their participation as positive and an increase in pass rates, compared to previous results, was observed. Small-group participation, tutorial classes, and peer student assistance all appear to contribute positively to improved performance of support groups. A number of areas for possible future research were identified from the results.
- Item’n Studenteterugvoer-perspektief op top- universiteitsdosente se onderrig(Tydskrif vir Geesteswetenskappe, 2013-12) De Jager, Eloise; Bitzer, EliDie gehalte van onderrig aan hoëronderwysinstellings word deur ’n velerlei faktore beïnvloed. Dit sluit die kenmerke van dosente en studente, die institusionele kultuur, dissiplinêre en klaskontekste en individuele benaderings tot onderrig en leer in. Dit is dus nie ongewoon dat onderwysnavorsers dikwels uitwys hoe die gehalte van onderrig verband hou met die eienskappe en optrede van uitstekende dosente en hul studente se beoordeling daarvan nie. Hierbenewens word studenteterugvoer oor onderrig as een van die aanwysers van onderriggehalte wyd aanvaar as ’n geldige wyse om elemente van effektiewe onderrig te beoordeel. Studente is aan die ontvangkant van dosente se onderrig en derhalwe sou dit irrasioneel en onverantwoordelik wees om hul menings te negeer. Hierdie artikel handel oor ’n analise van studenteterugvoer aan ’n universiteit waar goeie onderrig dikwels onderwaardeer en soms misken word. Terugvoer oor die drie dosente wat, volgens hul studente, die beste gevaar het in elk van nege fakulteite is ontleed en kenmerke wat gehalte in die onderrig van hierdie topdosente aandui, is uit die terugvoer afgelei. Vanuit die analise was dit moontlik om generiese faktore oor onderriggehalte aan te dui, wat vir leiers en bestuurders in hoër onderwys, praktiserende dosente, studente, professionele onderigontwikkelaars en selfs ouers van studente van belang mag wees. Die ondersoek toon egter ook dat daar kontekstuele veranderlikes binne fakulteite en dissiplines is wat nie veralgemeenbaar is nie en unieke vorme van onderriggehalte verteenwoordig.