ITEM VIEW

'n Ondersoek na sangpedagogiek met besondere verwysing na die Schubert-liedere as onderrigliteratuur

dc.contributor.advisorVan der Spuy, G. Z.en_ZA
dc.contributor.advisorOttermann, R. E.en_ZA
dc.contributor.authorFourie, Magdalena Johannaen_ZA
dc.contributor.otherStellenbosch University. Faculty of Arts & Social Sciences. Dept. of Music.en_ZA
dc.date.accessioned2012-08-27T12:08:47Zen_ZA
dc.date.available2012-08-27T12:08:47Zen_ZA
dc.date.issued1986-12en_ZA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10019.1/65285en_ZA
dc.descriptionThesis (MMus) - Stellenbosch University , 1986.en_ZA
dc.description.abstractINLEIDING: By die instudeer van 'n aantal Schubert-liedere het die skryfster onder die indruk gekom van nie alleen die skoonheid van die poëtiese en musikale inhoud nie, maar veral ook die pedagogiese waarde daarvan. 'n Behoefte om die potensiaal van die Schubert-liedere as onderrigmateriaal te ondersoek, het ontstaan.en_ZA
dc.format.extent2 v. : ill.en_ZA
dc.language.isoaf_ZAen_ZA
dc.publisherStellenbosch : Stellenbosch Universityen_ZA
dc.subjectSchubert, Franz, -- 1797-1828en_ZA
dc.subjectSingingen_ZA
dc.subjectSinging -- Instruction and studyen_ZA
dc.subjectVoice cultureen_ZA
dc.subjectDissertations -- Musicen_ZA
dc.title'n Ondersoek na sangpedagogiek met besondere verwysing na die Schubert-liedere as onderrigliteratuuraf_ZA
dc.typeThesisen_ZA
dc.rights.holderStellenbosch Universityen_ZA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

ITEM VIEW