Faculty of Education
Permanent URI for this community
The vision of the Faculty of Education is to be "acknowledged and respected unequivocally as a leading and engaged research-driven education faculty". In line with this, we pride ourselves on playing a leading role in education, both locally and globally. Central to our vision is a commitment to engage with educational challenges, particularly in South Africa.
Browse
Browsing Faculty of Education by browse.metadata.advisor "Blanckenberg, J. M."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemDie aanwending van 'n rekenaarsentrum ter bevordering van rekenaargeletterdheid in die primere skool(Stellenbosch : Stellenbosch University, 1995-03) Arangies, H. L. (Hendrickus Lourens); Blanckenberg, J. M.; Stellenbosch University. Faculty of Education. Department of Educational Psychology.AFRIKANSE OPSOMMING: Die rekenaar is 'n instrument wat stelselmatig besig is om 'n groter invloed op die lewe van elke mens uit te oefen. Waar sommige nog 'n vrees daarvoor het, is dit so 'n kragtige hulpmiddel dat opvoeders dit nie meer uit die skole kan hou nie. Soos elke ander nuwe onderwerp in die onderwys word die rol en plek van die rekenaar 'n strydpunt wat deur baie beredeneer word. Daar is diegene wat glo dat die koste daaraan verbonde nie die aankoop van rekenaars vir skole regverdig nie. Ander sien weer die rekenaar as 'n ekstra vak wat tot die kurrikulum toegevoeg word en oorbeklemtoon die gebruik en aanwending van die rekenaar. Die werkstuk kyk na die rol van die rekenaar ten einde rekenaargeletterdheid ender leerlinge te bewerkstellig. Dit word deurgaans egter beklemtoon dat rekenaargeletterdheid onder leerlinge bloot 'n middel tot 'n doel is. Daar sal verwys word na die eintlike rol van die rekenaar in die skool, naamlik die van 'n hulpmiddel vir probleemoplossing en toepassingsoefeninge. Die grootste gedeelte van die mensdom is bloot eindgebruikers van die rekenaar en as opvoeders is dit ons plig om hulle daarvoor voor te berei. Tesame hiermee ontwikkel die rekenaartegnologie teen so 'n snelle pas, dat die onderwyser nooit kan terugsit en dink dat sy werk afgehandel is nie. Dit is daarom noodsaaklik dat daar in die onderwys mense sal wees wat op die voorpunt van die tegnologiese verandering sal wees sodat die leerlinge die voordeel uit hierdie tegnologie sal trek. Dit is jammer dat hierdie onderwerp direk gekoppel is aan die beskikbaarheid van geld. Dit is sonder twyfel so dat Suid-Afrikaanse skole in die nabye toekoms baie deeglik sal moet besin oor die aanwending van fondse ten einde onderwys van 'n hoe standaard daar te stel. In hierdie proses is die integrering van die rekenaar ongelukkig een van die belangrike fasette wat moontlik in die slag sal bly weens meer primere behoeftes van die leerlingkorps van Suid-Afrika.
- ItemFoundation phase educators' perception of curriculum 2005 in the Nzhelele West circuit(Stellenbosch : University of Stellenbosch, 2006-03) Raselabe, Matodzi Johannah; Blanckenberg, J. M.; University of Stellenbosch. Faculty of Education. Dept. of Curriculum Studies.This study is centered on the perception of Foundation Phase educators in the Nzhelele West Circuit in the province of Limpopo of Curriculum 2005. The implementation of Curriculum 2005 created much uncertainty among these teachers. The study took the form of a survey of published and unpublished sources, questionnaires, interviews and observations. Respondents were made up of stakeholders affected by the introduction of the new curriculum. Recommendations have been made about how the new curriculum should have been planned, developed and implemented to make foundation phase educators feel confident and able to help in the interpretation and implementation of the curriculum so as to help achieve the developmental goals of the South African Education System.