• Login
    Browsing by Subject 
    •   SUNScholar
    • Faculty of Arts and Social Sciences
    • Department of Afrikaans and Dutch
    • Research Articles (Afrikaans and Dutch)
    • Browsing by Subject
    •   SUNScholar
    • Faculty of Arts and Social Sciences
    • Department of Afrikaans and Dutch
    • Research Articles (Afrikaans and Dutch)
    • Browsing by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Subject

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-2 of 2

    • title
    • issue date
    • submit date
    • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.datecreated
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        ’n Behoefte-analise met die oog op die ontwerp van ’n Taal vir Spesifieke Doeleindes (TSD)-kursus vir leerderonderwysers met Afrikaans as tweede taal 

        Greyling, Arne; Adendorff, Elbie (Stellenbosch University, Department of General Linguistics, 2014)
        Die implementering van ’n veeltaligheidsbeleid in Suid-Afrika vereis dat die onderrig en leer van Afrikaans as tweede taal, met spesifieke fokus op die onderrig van Afrikaans vir spesifieke doeleindes aan volwassenes (ook ...
      • Thumbnail

        'n Ondersoek na die gebruik van kultuurgeorienteerde taakgebaseerde lesse vir die verwerwing van Afrikaanse woordeskat deur universiteitstudente 

        Adendorff, Elbie; Koegelenberg, Mari (LitNet, 2018)
        In hierdie artikel bespreek ons ’n loodsprojek vir die insluiting en die gebruik van kultuur in ’n taakgebaseerde taalverwerwingsklas vir eerstejaarstudente wat Afrikaans aanleer. Die integrasie van kultuur in die aanleer ...

        Browse

        All of SUNScholarCommunities & CollectionsBy TitleBy AuthorBy AdvisorBy DateBy SubjectBy TypeThis CollectionBy TitleBy AuthorBy AdvisorBy DateBy SubjectBy Type

        My Account

        LoginRegister
        Copyright © Stellenbosch University | ISSN-L 2310-7855
        Contact Us