• Login
    Search 
    •   SUNScholar
    • Faculty of Education
    • Department of Curriculum Studies
    • Research Articles (Curriculum Studies)
    • Search
    •   SUNScholar
    • Faculty of Education
    • Department of Curriculum Studies
    • Research Articles (Curriculum Studies)
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 20

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Opvoeders se perspektiewe rakende die gebruik van die leesperiode en skoolbiblioteke in geselekteerde skole in die Noord-Kaap 

    Newman, Linda; Le Cordeur, Michael (Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2014-12)
    AFRIKAANSE OPSOMMING: Alhoewel lees 'n noodsaaklike vaardigheid is, dui navorsing daarop dat leesprobleme ernstige afmetings aanneem in Suid-Afrika. Om die leesvermoens van leerders te verbeter, het die Noord-Kaapse ...
    Thumbnail

    Moedertaalgebaseerde tweetalige onderwys :’n moontlike oplossing vir Suid-Afrika se geletterdheids- en syfervaardigheidsprobleme 

    Le Cordeur, Michael (LitNet Academic, 2011-12)
    OPSOMMING: Sistemiese evaluering en grondlyn-assessering van geletterdheid en syfervaardigheid vir graad 3 en graad 6 wat deur die Departement van Basiese Onderwys (DvBO) onderneem is, toon dat leerders in Suid-Afrika se ...
    Thumbnail

    Die kwessie van Kaaps : Afrikaansonderrig op skool benodig 'n meer inklusiewe benadering 

    Le Cordeur, Michael (Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2015-12)
    Dit word wêreldwyd aanvaar dat moedertaalonderrig die beste resultate lewer. As dit waar is van Afrikaans, Engels, en ons inheemse tale, dan geld dieselfde argument ook vir Kaaps, die moedertaal van etlike miljoene ...
    Thumbnail

    From 0 to 100% – How Raithby Primary turned their literacy performance around 

    Le Cordeur, Michael (Bioinfo Publications, 2010)
    Recent literacy results show that only 44% of all Grade 3 learners in the Stellenbosch district, and just over 50% of all Grade 3 learners in the Western Cape, performed at an appropriate level (WCED, 2009c). According ...
    Thumbnail

    'n Voorlopige ondersoek na die stand van onderwys in geselekteerde skole in die Wes-Kaap na 1994 

    Le Cordeur, Michael (Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2012-09)
    AFRIKAANSE OPSOMMING: Die Universiteit Stellenbosch verkeer onder druk om sy diversiteitsprofiel te verbeter sodat dit in lyn is met die transformasiedoelwitte van die regering soos uiteengesit in die Witskrif op ...
    Thumbnail

    Die varieteite van Afrikaans as draers van identiteit : n sosiokulturele perspektief 

    Le Cordeur, Michael (Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2011-12)
    AFRIKAANSE OPSOMMING: Alexander (1994:24) wys daarop dat Afrikaans in die verlede dikwels as politieke speelbal gebruik is in die naam van ’n soeke na identiteit. Hierdie artikel is nie ’n poging om hierdie debat voort te ...
    Thumbnail

    Hemisferiese integrasie en die rolprent Fiela se kind as onderrigstrategie om lees te bevorder 

    Le Cordeur, Michael (Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2010-09)
    AFRIKAANSE OPSOMMING: Alhoewel die twee hemisfere van die menslike brein identies voorkom, toon navorsing dat elke hemisfeer oor gespesialiseerde funksies beskik. Die linkerhemisfeer is hoofsaaklik gespesialiseer om ...
    Thumbnail

    Die bevordering van woordeskat en leesbegrip by Xhosa-moedertaalsprekers in graad 4-6 in Afrikaanse skole 

    Basson, Maylene; Le Cordeur, Michael (SA Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2013-09)
    Results of the Annual National Assessment tests indicate that only 28% of all learners in South Africa performed at an internationallly acceptable level. The situation is compounded by Xhosa parents exercising their ...
    Thumbnail

    The struggling reader : identifying and addressing reading problems successfully at an early stage 

    Le Cordeur, Michael (Stellenbosch University, 2010)
    The standard of reading of learners in the intermediate phase is cause for considerable concern. In this article, the intermediate phase refers to grades 4, 5 and 6 (roughly ages 10 – 12). According to the 2008 Evaluation ...
    Thumbnail

    Die interaktiewe leesbenadering : 'n alternatief vir tradisionele maniere van leesonderrig 

    Le Cordeur, Michael (Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2010-03)
    AFRIKAANSE OPSOMMING: Volgens onlangse verslae het minder as 10% van alle graad 6-leerders in Suid-Afrika wat die geletterdheidstoetse afgelê het, op ’n internasionaal aanvaarbare vlak presteer (WCED 2009). Kenners is ...
    • 1
    • 2

    Browse

    All of SUNScholarCommunities & CollectionsBy TitleBy AuthorBy AdvisorBy DateBy SubjectBy TypeThis CollectionBy TitleBy AuthorBy AdvisorBy DateBy SubjectBy Type

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Le Cordeur, Michael (20)
    Basson, Maylene (4)Kese, Phumla (1)Nel, Jana (1)Newman, Linda (1)Schultz, Annine (1)Tshuma, Lindiwe (1)SubjectAfrikaans language -- Study and teaching (4)Reading (3)Afrikaans language -- Dialects (2)Competency-based education -- South Africa (2)Literacy (2)Native language and education (2)Reading -- Ability testing (2)Reading comprehension (2)Reading comprehension -- Study and teaching (Elementary) (2)Second language acquisition (2)... View MoreDate Issued2010 (4)2014 (3)2011 (2)2012 (2)2013 (2)2017 (2)2018 (2)2019 (2)2015 (1)Has File(s)
    Yes (20)
    Copyright © Stellenbosch University | ISSN-L 2310-7855
    Contact Us