Search
Now showing items 1-2 of 2
Professionele ontwikkeling vir Afrikaans huistaal-onderwysers ter bevordering van leesbegrip van niemoedertaalsprekers
(Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2017-12)
Hierdie studie ondersoek die professionele ontwikkelingsbehoeftes van onderwysers met betrekking tot die bevordering van die leesbegrip van niemoedertaalsprekers in Afrikaans-huistaalklasse. Gebaseer op die data wat ...
Taal as hulpbron in intermediere fase wiskunde-onderrig in die Oos-Kaap : op soek na 'n effektiewe pedagogiek vir wiskunde-onderrig
(Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns, 2017-09)
In Suid-Afrika is dit nie verpligtend dat studente tydens hul wiskunde-onderwysopleiding eers die taal van leer en onderrig (TvLO) moet bemeester nie. Voorts word geen of minimale leiding gegee met betrekking tot ʼn ...